Vi får ofte mange af de samme henvendelser fra klubmedlemmer, som vi har forsøgt at samle i nedenstående FAQ. Så før du kontakter klubben via info@tri-club.dk, bør du se om dit spørgsmål, og ikke mindst svar, er at finde i nedenstående liste.

Jeg kan ikke logge ind og har forsøgt at nulstille mit password?

Brugernavn/password synkroniseres mellem tre af vores IT-platoforme Klubmodulklubbens hjemmeside og klubbens booking modul. Hvis du ikke kan logge på booking, eller hjemmesiden, skal du tjekke følgende først:

  1. Dit brugernavn skal være din emailadresse (kan rettes på Klubmodul)
  2. Dit brugernavn må ikke indeholde ÆØÅ eller underlige karaktere som ëé eller lign.
  3. Selvom der er en funktion på klubbens hjemmeside til at nulstille password, er det kun via Klubmodul du kan gøre det!
  4. Bemærk du skal have succesfuldt være logget på klubbens hjemmeside FØR du kan komme ind på klubbens booking modul.

Hvis ingen af ovenstående ting hjælper kan du kontakte os via info@tri-club.dk

Hvor kan jeg finde/printe mit licenspas?

Triatlonlicens (licenspas) bruges til flere større stævner herhjemme i Danmark og ikke mindst i udlandet, hvor det oftest er obligatorisk. Siden 2015 har Dansk Triatlon Forbund (DTriF), gjort det obligatorisk for alle klubmedlemmer, at have en licens. Således får du et licens nummer automatisk, når du melder dig ind i /tri club denmark, uanset abonnementstype, som gælder i et år.

For at kunne se dit licensnummer (og evt. udprinte det), skal du gøre følgende:

  1. Start med at logge på Klubmodul ved at klikke dette LINK (brug samme login/password, som du har fået til klubbens hjemmeside og booking)
  2. Vælg MIN PROFIL op i højre hjørne ved at trykke på BRUGERMENU
  3. Dit licensnummer står i anden række, og du kan nu trykke på printerikonet ved UDSKRIV LICENS PAS, for at få genereret en PDF fil med dine licensoplysninger. Du behøves ikke printe det ud på papir, men kan sagtens vise selve passet på din mobil til stævnearrangøren

 

Overbliksbillede i Klubmodul:

Skærmbillede 2016-09-04 kl. 08.33.19

International triatlon licens:

Skærmbillede 2016-09-04 kl. 08.33.55

Hvorfor kan jeg ikke booke svømning ud i fremtiden?

Svømning har historisk set, og særligt dem i Bellahøj været meget eftertraget. Klubbens administration har tidligere set en tendens til at folk hamstede (bookede) svømmelektioner lang ud i fremtiden, men så ikke fik dem afmeldt igen. Som konsekvens vi lagt en begrænsning ind (kun på svømning), ift. at du kun kan booke 1 svømmelektion i næste uge. Men i indeværende uge, kan du booke lige så tosset du vil. Dette er helt bevidst for at regulere adfæren.

Problemet er ikke så stort i dag, og heldigvis har vi også rigelig af kapacitet, så man behøves ikke at være bange for at ens favorit svømmetid, ikke kan bookes.

Kan jeg flytte min licens fra en klub til en anden?

Ja, du kan frit flytte din licens indenfor Dansk Triatlon Forbunds (DTriF)  transfervinduet, som er fra den 1. november til den 1. marts. Kontakt DTriF og vi skifter dit tilhørsforhold i Klubmodul. Du flytter din licens indenfor transfervinduet ved at melde dig ind i din nye klub. Når du betaler kontingent med dankort hos din nye klub, vil du blive gjort opmærksom på at du allerede har licens i en anden klub og du bliver spurgt om den skal flyttes til den klub du er ved at melde dig ind i.

Klubskifte udenfor vinduet, altså marts – november, kræver tilladelse fra både den klub du skifter fra og den klub du skifter til. Du skal selv indhente tilladelserne, hvorefter de skal sendes til DTriFs mail, som herefter vil se om der kan gives dispensation. Du skal også oplyse om du i perioden har repræsenteret en klub ved et DM.

Jeg vil gerne skifte fra BASIC->PREMIUM eller PREMIUM->BASIC – hvordan gør jeg?

Det vigtigste er, du ikke sletter dit abonnement, som du ønsker at skifte væk fra. Gør du det, mister du din licensnummer. Via Klubmodul (http://tri-club.klub-modul.dk/CMS/ShowContentPage.aspx?ContentPageID=1) tilkøb den nye abonnement du ønsker. Først når du har købt og betalt det nye abonnement, skal du gå ind og slette dit gamle.

Hvorfor får jeg en advisering om betaling, når jeg har opsagt mit medlemskab?

Det skyldes at klub-modul ikke tillader at man opsiger et abonnement, hvor kortoplysningerne ikke er opdateret. Systemet udsender automatisk en advisering om betaling, men der står markeret med rødt i samme mail, at betalingsoplysningerne ikke er ajourførte. Du skal derfor ikke foretage dig mere.

Hvordan staver jeg korrekt til klubbens navn?

Vi ser mange sjove forsøg, men der er kun en rigtig stavemåde, og det er ikke som nedenstående:
/Tri Club Danmark
/tri club Danmark
Tri club denmark
tri Klub Denmark
TCD
TCDK
osv osv osv.

Den rigtige stavemåde er /tri club denmark. Med skråstreg. Med små bogstaver. Og det er på engelsk.

Jeg vil gerne opsige mit abonnement, men hvordan gør jeg?

Via http://tri-club.klub-modul.dk/ kan du selv administrere dit abonnement. Log ind og se dine oplysninger under dine profiloplysninger. Hvis du under BRUGERMENU øverst i højre hjørne klikker ind på MINE TILMELDINGER, vil der være to måder at melde sig ud på. A) Enten trykker du på den RØDE bjælke, hvor der står “STOP MEDLEMSSKAB – KLIK HER”. B) Hvis du istedet for ser en ORANGE bjælke, hvor der er angivet, at dine “DU ER IKKE TILMELDT ABONNEMENT BETALING”, vil du automatisk blive udmeldt når dit abonnement udløber. Dit betalingskort er ikke ajourført, og der vil derfor ikke blive trukket på din konto, og dit abonnement stopper ved årsskiftet fra da du sidst købte/fornyede dit abonnement.

Hvad er klubbens registrerings & konto nummer og/eller MobilePaynummer?

Klubben bruger Handelsbanken: Reg.nr. 7639 Konto nr. 2010898

MobilePay nr. er 31121122 (Martin Andersen, klubbens kassere vil stå som navn)