FAQ

Vi får ofte mange af de samme henvendelser fra klubmedlemmer, som vi har forsøgt at samle i nedenstående FAQ. Så før du kontakter klubben via info@tri-club.dk, bør du se om dit spørgsmål, og ikke mindst svar, er at finde i nedenstående liste.

Brugernavn/password synkroniseres mellem tre af vores IT-platforme Klubmodulklubbens hjemmeside og klubbens booking modul. Hvis du ikke kan logge på booking, eller hjemmesiden, skal du tjekke følgende først:
  1. Dit brugernavn skal være din emailadresse (kan rettes på Klubmodul)
  2. Dit password må ikke indeholde ÆØÅ eller underlige karaktere som ëé eller lign.
    • OBS: hvis du bruger specialtegn i din adgangskode, fungerer det i tri-club.klub-modul.dk men IKKE i tri-club.dk
  3. Selvom der er en funktion på klubbens hjemmeside til at nulstille password, er det kun via Klubmodul du kan gøre det!
  4. Bemærk du skal have succesfuldt være logget på klubbens hjemmeside FØR du kan komme ind på klubbens booking modul.
Hvis ingen af ovenstående ting hjælper kan du kontakte os via info@tri-club.dk

Medlemsnummer (tidligere kaldet triatlonlicens eller licenspas) bruges til flere større stævner herhjemme i Danmark og ikke mindst i udlandet, hvor det oftest er obligatorisk. Siden 2015 har Triatlon Danmark, gjort det obligatorisk for alle klubmedlemmer, at have en licens. Således får du et medlemsnummer automatisk, når du melder dig ind i /tri club denmark, uanset abonnementstype, som gælder i et år.

For at kunne se dit medlemsnummer (og evt. udprinte det), skal du gøre følgende:

  1. Start med at logge på Klubmodul ved at klikke dette LINK (brug samme login/password, som du har fået til klubbens hjemmeside og booking)
  2. Vælg MIN PROFIL op i højre hjørne ved at trykke på BRUGERMENU
  3. Dit meldlemsnummer står i anden række, og du kan nu trykke på printerikonet ved HENT MEDLEMSKORT, for at få genereret en PDF fil med dine medlemsoplysninger. Du behøves ikke printe det ud på papir, men kan sagtens vise selve passet på din mobil til stævnearrangøren

Alternativt kan du downloade Klubmodul som app. Hvis du har en Android (Google Play Store) telefon her LINK, eller hvis du har en iPhone (App Store) her LINK

Overbliksbillede i Klubmodul:

International triatlon license (medlemsnummer):

Skærmbillede 2016-09-04 kl. 08.33.55

Svømning har historisk set, og særligt dem i Bellahøj været meget eftertraget. Klubbens administration har tidligere set en tendens til at folk hamstrerede (overbookede) svømmelektioner langt ud i fremtiden, men så ikke fik dem afmeldt igen.

Som konsekvens vil vi ind imellem lægge en begrænsning ind (kun på svømning), ift. at du kun kan booke 1 svømmelektion en uge frem. Men i indeværende uge, kan du booke lige så tosset du vil. Dette er helt bevidst for at regulere adfæren.

Problemet er ikke så stort i dag, og heldigvis har vi også rigelig af kapacitet, så man behøves ikke at være bange for at ens favorit svømmetid, ikke kan bookes.

Ja, du kan frit flytte din licens indenfor Triatlon Danmarks transfervinduet, som er fra den 1. november til den 1. marts. Kontakt DTriF og vi skifter dit tilhørsforhold i Klubmodul. Du flytter din licens indenfor transfervinduet ved at melde dig ind i din nye klub. Når du betaler kontingent med dankort hos din nye klub, vil du blive gjort opmærksom på at du allerede har licens i en anden klub og du bliver spurgt om den skal flyttes til den klub du er ved at melde dig ind i.

Klubskifte udenfor vinduet, altså marts – november, kræver tilladelse fra både den klub du skifter fra og den klub du skifter til. Du skal selv indhente tilladelserne, hvorefter de skal sendes til DTriFs mail, som herefter vil se om der kan gives dispensation. Du skal også oplyse om du i perioden har repræsenteret en klub ved et DM.

Hvis du ønsker at gå fra en PREMIUM/STUDENT til en BASIC, før dit abonnement udløb, får du ikke refunderet differencen. Du skal skrive til info@tri-club.dk og bede administrationen om at gøre dette.

Hvis du ønsker at konverterer fra BASIC til PREMIUM/STUDENT, skal du ligeledes skrive til info@tri-club.dk. Du vil blive bedt om at indbetale et beløb, svarende til antallet af måneder, som du har haft dit BASIC abonnement i.

Man kan kun konvertere 1 gang i løbet af et medlems år! Og efter 12 måneder er du konverteret, og vil blive opkrævet for fuld pris

For forståelsens skyld, har vi indsat disse tre eksempler:

  1. Peter har været medlem som Basic i 5 måneder og 2 dage. Han skal betale 1000kr for at blive konverteret til Premium
  2. Lis har været medlem som Basic i 8 måneder og 20 dage. Hun skal betale 550kr. For at blive konverteret til Premium
  3. Børge har været medlem som Premium i 10 måneder, og vil gerne konverteres ned til Basic. Det kan han sagtens, han får bare INGEN penge refunderet

Det skyldes at klub-modul ikke tillader at man opsiger et abonnement, hvor kortoplysningerne ikke er opdateret. Systemet udsender automatisk en advisering om betaling, men der står markeret med rødt i samme mail, at betalingsoplysningerne ikke er ajourførte. Du skal derfor ikke foretage dig mere.

Du kan downloade klubbens logo i Adobe Illustrator .ai format her: LINK

Vi ser mange sjove forsøg, men der er kun en rigtig stavemåde, og det er ikke som nedenstående:
/Tri Club Danmark
/tri club Danmark
Tri club denmark
tri Klub Denmark
TCD
TCDK
osv osv osv.

Den rigtige stavemåde er /tri club denmark. Med skråstreg. Med små bogstaver. Og det er på engelsk.

Via http://tri-club.klub-modul.dk/ kan du selv administrere dit abonnement.

  • Log ind og se dine oplysninger under dine profiloplysninger.
  • Under BRUGERMENU øverst i højre hjørne: klik ind på MINE TILMELDINGER

Der vil der være to måder at melde sig ud på:

  • A) Enten trykker du på den RØDE bjælke, hvor der står “STOP MEDLEMSSKAB – KLIK HER”.

 

  • B) Hvis du i stedet for ser en ORANGE bjælke, hvor der er angivet, at dine “DU ER IKKE TILMELDT ABONNEMENT BETALING”, vil du automatisk blive udmeldt når dit abonnement udløber. Dit betalingskort er ikke ajourført, og der vil derfor ikke blive trukket på din konto, og dit abonnement stopper ved årsskiftet fra da du sidst købte/fornyede dit abonnement. OBS! Du vil godt nok få rykkere 14 dage før, og typisk også dagen før, hvilket du blot kan ignorere.

 

Klubben modtager betaling enten via nedenstående betalingskort, eller via direkte bank overførsel.

Vi modtager også betaling via MobilePay nr. er 21110 (der står /tri club denmark som modtager). Der er et gebyr på 1kr, så hvis du skal betale noget, der koster 1999kr, skal du indbetale 2000kr.

For alm. bankoverførsler eller f.eks. udenlandske overførsler, kan nedenstående bruges

Bank: Spar Nord, registreringsnummer: 8125 kontonummer: 1250042511
IBAN: DK5881251250042511
SWIFT-adresse/BIC: SPNODK22

CVR: 35187235

 

Der er kun 3 sider på hjemmesiden, som er låst for andre end klubbens egne medlemmer.

  1. Administrationssiden: https://tri-club.dk/admin/
  2. Kaisersport siden: https://tri-club.dk/kaisersport-hovedsponser/
  3. Samarbejdspartnersiden: https://tri-club.dk/sponsorer-samarbejdspartnere/

 

Årsagen er at netop disse tre sider indeholder informationer om rabatordninger eller andet indhold, som vi kun ønsker forbliver for klubbens betalende medlemmer. Og derfor er de låst af. Du får også en besked, hvis du under INFO fanebladet, forsøger at tilgå disse, uden at være logget på.

Man logger på ved at trykke på PROFIL ikonet, med et tandhjul på i øverste venstre hjørne af hjemmesiden. Login/password er det samme, som du bruger på Klubmodul og booking! Hvis du ønsker at ændre dit password, foregår det på Klubmoduls hjemmeside.

en_GBEN