I den her menu, vil du kunne finde inspiration til træningsprogrammer henimod en Fuld Ironman, halv (70.3), en kvart/OL distance eller minitri. Vil vil udvide programmerne henover sæsonen i takt med folks ønsker. Alle kan bruge programmerne uanset niveau, og uanset om du allerede har en træner til at lave program for dig.

Som triatlet bør du have et program, der sikrer at du ikke overtræner, hjælper dig med motivation og fordi det simpelthen er dokumenteret, at du når længere med en struktureret plan. Der er mange forskellige måder at få en plan på. Og selvom der er en tendens til at flere og flere får lavet individualiseret træningsplaner, er de intet galt i at starte ud med en generisk plan.

  1. /tri club denmark generiske ugeplan (af cheftræner Søren Binderup), som uploades på FB (ligger altid i toppen af hhv. SWIM, BIKE, RUN grupperne)
  2. Hyr en personlig træner til at lave et skræddersyet træningsprogram
  3. Hent en generisk plan fra nettet
  4. Skræddersy selv din plan via et online setup

 

/tri club denmark generiske ugeplan af /tri club denmarks cheftræner – Søren Binderup
traeningsplan
Hyr en personlig træner til at lave et skræddersyet træningsprogram
Der findes mange dygtige trænere, heriblandt vores egen cheftræner, Søren Binderup, der også driver sin egen trænervirksomhed SWIM-BIKE-RUN. Her får et individualiseret program, som med udgangspunkt i metrikker (puls, watt, tider), samt personlig dialog skræddersyer et program, frem mod dine specifikke mål
Hent en generisk plan fra nettet
Du kan også hente en plan selv på nettet.

Skræddersy selv din plan via et online setup 
Der findes en lang række hjemmesider, der specialiserer sig i træningsprogrammer.